یادگیری زبان انگلیسی با دولینگو

دسته‌بندی: مقالات
تاریخ: 20 فروردین 1403
بازدید: 38
یادگیری زبان انگلیسی با دولینگو

کمک گرفتن از جدیدترین تکنولوژی‌های موجود در عصر حاضر باعث می‌شود هم سرعت خودمان برای انجام کارها را افزایش دهیم و هم بتوانیم بازخورد بهتری بگیریم. امروزه دیگر نیاز نیست برای پیدا کردن یک لغت به دیکشنری‌های چند صد صفحه‌ای مراجعه کنیم یا به دنبال کلاس زبان‌های حضوری بگردیم. با استفاده از کامپیوتر و گوشی موبایلی که در دست داریم، می‌توانیم در عرض چند ثانیه به میلیون‌ها اطلاعات دسترسی داشته باشیم. اما این باعث می‌شود، انتخاب از بین گزینه‌های موجود دشوار باشد. ما باید به سراغ برنامه‌ها یا روش‌هایی برویم که به اصطلاح، امتحان خود را پس داده باشن.

دولینگو معروفترین اپلیکشن یادگیری زبان انگلیسی می‌باشد و میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا از آن استفاده کرده و آن را به سایرین پیشنهاد داده‌اند. در این مقاله قصد داریم در خصوص این اپلیکشن کاربردی بیشتر بیاموزیم.

مزایای یادگیری زبان با دولینگو

1. دولینگو علاوه بر یادگیری زبان انگلیسی، آموزش زبان‌های دیگر را نیز پوشش می‌دهد و ادعا دارد شما با صرف روزانه 5 دقیقه در روز، می‌توانید زبان مورد نظرتان را از طریق آن بیاموزید.

2.یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دولینگو، تجربه‌ی یادگیری با بازی‌ است. این اپلیکیشن با ارائه‌ی تمرین‌هایی که به شکل بازی طراحی شده‌اند، موجب می‌شود که یادگیری زبان به یک فعالیت سرگرم‌کننده تبدیل شود. این روش، باعث افزایش مشارکت و تمرکز دانش‌آموزان می‌شود.

3.دولینگو به عنوان یک اپلیکیشن موبایلی، دارای دسترسی آسان و سهولت استفاده می‌باشد. کاربران می‌توانند در هر زمان و هر مکان از این اپلیکیشن استفاده کنند، که این امر بهانه‌ها را به حداقل می‌رساند، چون این برنامه در هر زمانی در دسترس شماست.

4.یکی دیگر از مزایای دولینگو، ارائه‌ی مسیر یادگیری شخصی‌سازی‌ شده است. این اپلیکیشن، با توجه به سطح دانش و پیشرفت هر فرد، تمرینات و دروس متناسبی را ارائه می‌دهد که برای هر فرد مناسب باشد. این باعث افزایش تاثیر یادگیری و پیشرفت سریع‌تر در زبان می‌شود. اگر قصد یادگیری عمیقتری دارید، می‌توانید در کنار اپلیکشن از کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید. ما در آواگستر انواع کتاب‌های آموزشی و کتاب‌های داستانی زبان انگلیسی داریم که می‌تواند برایتان مفید باشد.

5.دولینگو ارائه‌دهنده‌ی تمرینات تعاملی و عملی است که به کاربران امکان می‌دهد در مواقع واقعی از زبان انگلیسی استفاده کنند. این تمرینات شامل ترجمه، مکالمه و تلفظ صحیح کلمات می‌شود که برای بهبود مهارت‌های زبانی بسیار موثر است.

6.یکی از ویژگی‌های جذاب دولینگو، وجود یک جامعه‌ی فعال کاربران است که باعث ایجاد انگیزه بیشتر برای یادگیری می‌شود. این امکان به کاربران داده می‌شود که با دیگران در ارتباط باشند، تجربیات خود را به اشتراک بگذارند و از یکدیگر یاد بگیرند.

7.یکی از نکاتی که در مقایسه با دیگر اپلیکیشن‌ها باید به آن توجه کرد، کیفیت آموزش ارائه‌شده است. دولینگو با تمرکز بر روی تمرینات تعاملی و متنوع، می‌تواند بهترین کیفیت آموزشی را فراهم کند.

مراحل شروع یادگیری با دولینگو

پس از نصب برنامه از پلی استور یا وب سایت رسمی برنامه، آن را باز کردید و گزینه GET STARTED را بزنید و مراحل را ادامه دهید.

شروع کار با دولینگو

در این مرحله با جغد سبز معروف دولینگو آشنا می‌شوید که Duo نام دارد.

او در ابتدا از شما 6 سوال می‌پرسد تا بعد، سراغ یادگیری اولین درس خود بروید.

سوالات اول زبان با دولینگو

در مرحله بعد شما باید زبان مادری و زبانی که می‌خواهید بیاموزید را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که اپلیکشن دولینگو از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند بنابراین اگر با زبان دیگری آشنایی دارید آن را انتخاب کنید. اگر زبانی را انتخاب نکنید، برنامه در حالت دیفالت زبان آلمانی را به عنوان زبان مادری شما انتخاب می‌کند.

دو از شما می‌پرسد که از چه طریق با ما آشنا شده‌اید؟

در مرحله بعد می‌پرسد که چقدر با زبان انگلیسی آشنایی دارید؟

و بعد از آن سوال می‌پرسد که چرا می‌خواهید زبان انگلیسی را یاد بگیرید؟ برای سرگرمی، صحبت کردن با مردم، مهاجرت یا دلایل دیگر

و در سوال آخر بررسی می‌شود که روزانه چند دقیقه وقت می‌توانید به برنامه اختصاص دهید.

وقت روزانه در دولینگو

تبریک می‌گویم! شما اکنون می‌توانید اولین درس خود را آغاز کنید.

 

برچسب‌ها:

آژانس تبلیغاتی فر

دیدگاه‌ها