ضعف گرامر زبان انگلیسی

دسته‌بندی: مقالات
تاریخ: 4 آبان 1402
بازدید:
ضعف گرامر زبان انگلیسی - گالری آواگستر

زبان انگلیسی، یکی از باید های دنیای جدید امروز ما است. در کنار این مهم، یادگیری آن خود مقوله ای مهم تر است. یکی از نقاط اساسی زبان انگلیسی گرامر می باشد. ضعف در گرامر زبان انگلیسی همچون یک ایراد فنی بزرگ در موتور محرک ماشین می باشد. این گرامر بر تمامی نقاط زبان انگلیسی یعنی چهار مهارت اصلی اثرگذار است.

گرامر قوی در زبان انگلیسی

گرامری قوی در زبان انگلیسی گاهی از سوی زبان آموزان و آموزشگاه های تدریس زبان مغفول می ماند. حال اینکه این گرامر قوی بر تمامی نقاط به کارگیری زبان اثر می گذارد. باید قبل از مهارت های اصلی یک گرامر قوی داشته و بر روی این مهم وقت گذاشت.

داشتن یک آذوقه خوب و قوی شما را از مشکلات ثانویه در یادگیری زبان در مراحل بعدی مصون می دارد. حال این گرامر به تنهایی نباید نقطه مرکز توجه ما باشد. منظور اینکه اگر در ابتدای مسیر یادگیری زبان قرار دارید باید بیشتر به گرامر پرداخته شود و بعد گذر از این ناحیه باید به صورت همزمان با دیگر مقوله ها تمرین شود.

علل ضعف در گرامر زبان انگلیسی

علل ضعف در گرامر زبان انگلیسی می تواند موارد عدیده ای را شامل شود. اگر در ابتدای مسیر هستید به این نکات دقت کرده و تا حد امکان از آنها پیشگیری کنید.

1.راهنمایی غلط:

گاهی راهنمایی غلط بعضی اطرافیان و حتی مدرسان زبان انگلیسی می تواند شما را از مسیر درست منحرف کند. این نکته که نمای بیرونی یادگیری یک زبان مکالمه به آن زبان است و مهارت های لیسینینگ و اسپیکینگ باید مهم باشند. لکن این نباید ما را از چرخه های محرک زبان انگلیسی یعنی دایره لغات و از آن مهم تر یعنی گرامر مغفول بدارد.

در اول راه یادگیری زبان انگلیسی باید هر چه بیشتر و بهتر به گرامر و یادگیری درست آن وقت و هزینه صرف کنید.  چراکه همانطور که ذکر شد این مبانی یعنی گرامر همچون موتور محرک شما در مراحل بعدی می شود.

2.انتخاب منابع درست:

با طی کردن مرحله انجام تعیین سطح باید به سراغ مشاوره و تهیه منابع صحیح و لازم خود بروید. در این مرحله باید منابعی تهیه کنید که در جهت رفع نیاز های شما باشد. البته کتبی چون American English File یک کتاب همگانی است که همه نیاز های شما را تأمین می کند. این کتاب در جهت تمامی مبانی گرامری و چهار مهارت اصلی حرکت می کند و با خرید ان از کتب دیگر بی نیاز می شوید.

3.عدم یادگیری همزمان:

اگر از اواسط راه وارد مسیر یادگیری می شوید باید توجه داشته باشید که این گرامر به تنهایی راه به جایی نمی برد فلذا باید همه مهارت ها همزمان با گرامر به جلو حرکت کند. همانطور که ذکر شد پس از قدم گذاشتن و رسیدن به نیمه راه صرف یادگیری گرامر برای شما مفید نخواهد بود.

این گرامر باید به صورت همزمان و با چهار مهارت اصلی و قدم به قدم جلو رود. به کارگیری گرامر در داخل همه این مهارت ها برای شما بسیار راحت تر و لذت بخش تر می شود.

ضعف گرامر در زبان انگلیسی یکی از نقاط کمتر اشاره شده می باشد چراکه به درستی در زمان خود تقویت نشده. بنابراین ما در این مقاله به صورت لازم و باید به هرآنچه که نیاز ندارید اشاره کردیم.

برای اطلاعات بیشتر ، خرید کتاب های آموزشگاهی و غیره میتوانید از سایت گالری کتاب آوا دیدن فرمایید .

برچسب‌ها:

آژانس تبلیغاتی فر

دیدگاه‌ها