زبان انگلیسی در دانشگاه

دسته‌بندی: مقالات
تاریخ: 23 مهر 1402
بازدید:
زبان انگلیسی در دانشگاه - گالری آواگستر

زبان انگلیسی مانند هر زبان دیگر یکی از رشته های تحصیلات دانشگاهی و تحصیلات تکمیلی است. حال این زبان انگلیسی در دانشگاه های مختلف دارای گرایش های متفاوتی است. با این حال تعدادی گرایش های مشخص را در هر دانشگاهی می توان یافت. اگر به زبان انگلیسی علاقه مند هستید،  می توانید این زبان جذاب را به عنوان یک رشته تحصیلی دنبال کنید.

گرایش های زبان انگلیسی

زبان انگلیسی همچون هر رشته دانشگاهی دارای گرایش های متععدی می باشد. حال یک به یک این رشته های زبان انگلیسی در دانشگاه را هم مرور می کنیم.

1.ادبیات و زبان انگلیسی

در این رشته دروس و واحد های درسی شما حول محور متون ادبی و ادبیات زبان انگلیسی می چرخد. شما با آثار گرانبهای ادبیات به زبان انگلیسی آشنا می شوید. در طول تحصیل شما با یک زبان دیگر آشنا می شوید. این زبان به اختیار شما است. لکن بیشتر اوقات دانشجویان زبان های فرانسه و آلمانی را برمی گزینند.

2.مترجمی زبان انگلیسی

در این شاخه و رشته تحصیلی شما به صورت دقیق بر روی خود زبان انگلیسی متمرکز می شوید. شما در انتهای این رشته تحصیلی یک مترجم واقعی زبان انگلیسی می شوید. در نتیجه کار ترجمه چه به صورت شفاهی و چه به صورت کتبی در کار خود یعنی ترجمه زبان انگلیسی خبره می شوید.

3.آموزش زبان انگلیسی

در این ورطه شما با آموزش زبان انگلیسی درگیر می شوید. شما به عنوان یک آموزگار زبان یاد می گیرید که برای هر رده سنی، هر سطحی از تسلط بر زبان انگلیسی چه آموزش هایی مناسب است. در این جایگاه دانشگاه به دنبال تربیت یک آموزگار زبان انگلیسی است. شما باید در ابتدا روحیات و تدارکات معلم بودن و تدریس را داشته باشید.

زبان انگلیسی در دوره کارشناسی ارشد

زبان انگلیسی در دوره ارشد به طور تقریبی دارای 23 واحد مصوب است. این تعداد واحد با دروس پیش نیاز، کمبود و جبرانی می تواند تا عدد 32 برسد. همانطور که واقف هستید در دوره ارشد برای گذراندن واحد های درسی کسب نمره حداقل 12 لازم است. در کنار اینها پایان نامه خود به تنهایی 6 واحد درسی شما را شامل می شود.

 

زبان انگلیسی فراتر از یک رشته دانشگاهی

زبان انگلیسی را به عنوان یک رشته دانشگاهی تا مدارج بسیار بالاتر می توانید دنبال کنید. لکن برای علاقه مندان این حوزه زبان انگلیسی دریایی بی ساحل است که می توان به تمام نقاط آن سفر کرد تنها لازم است شما اهل ماجراجویی و سفر باشید. در واقع یادگرفتن هر زبانی دنیایی جدید به روی شما باز می کند.

بهره گیری از زبان های مختلف می تواند به توسعه فرذی و اجتماعی شما بسیار کمک کند. وارد دنیای زبان دیگری شدن می تواند بسیار بر روی شما اثرگذار باشد. می تواند دوستان جدید، آثار جدید، انسان های جدیدی را به زندگی شما وارد کند. یادگیری هر زبانی در ابتدای امر سخت و طاقت فرسا است ولی با راه رفتن است که مسیر شکل می گیرد. شما فقط به اراده ای جهت شروع مسیر نیاز دارید.

زبان انگلیسی به عنوان یک رشته دانشگاهی خود دنیایی جدا برای خود دارا است. از بین این دنیا حداقل ها و گرایش های کارشناسی و حتی ارشد برای شما گفته شد. اطلاعات تکمیلی نیازمند مشورت با مشاوران انتخاب رشته می باشد.برای اطلاعات بیشتر ، خرید کتاب های آموزشگاهی و غیره میتوانید از سایت گالری کتاب آوا دیدن فرمایید .

برچسب‌ها:

آژانس تبلیغاتی فر

دیدگاه‌ها