انتخاب معلم زبان انگلیسی

دسته‌بندی: مقالات
تاریخ: 15 آبان 1402
بازدید:
انتخاب معلم زبان انگلیسی - گالری آواگستر

یادگیری زبان انگلیسی به دو روش خودآموز و آموزشگاهی حاصل می شود. جدای از روش خودآموز، در روش آموزشگاهی شما یک معلم دارید. انتخاب معلم زبان انگلیسی خود انتخاب و مسئله ای مهم است. در روش آموزشگاهی یک معلم برای شما انتخاب می شود. شما خود نیز می توانید خود معلم خود را انتخاب کنید.

انتخا معلم برای زبان آموزان در رده های سنی پایین تر از اهمیت ویژه تری برخوردار است. کودکان ما از طریق این معلم با زبان جدید آشنا می شوند. داشتن تمام پارامتر های لازم در معلم برای کودکان تجربه یادگیری زبان را برای کودکان به یک تجربه خوب و لذت بخش تبدیل می کند.

مراحل قبل از انتخاب معلم زبان انگلیسی

پیش از هر ثبت نام در کلاسی و خرید کتابی شما باید از یک سری مراحل گذر  کنید. در ابتدای امر باید یک آزمون تعیین سطح انجام دهید. با آزمون تعیین سطح شما آنچه باید و آنچه نباید انجام دهید را یافته و بهتر و با بازدهی بیشتر در مسیر خود قدم می گذارید.

با انجام تعیین سطح و اقتضای سن و سطح زبان حال این شمایید که انتخاب می کنید که با کدام روش یادگیری زبان انگلیسی خود را به جلو ببرید. روش خودآموز یا روش آموزشگاهی.

معیارهای اتخاب معلم مناسب زبان انگلیسی

معلم زبان انگلیسی مانند هر رشته و آموزشی در طیف های مختلف و گوناگونی قرار می گیرد. برای انتخاب معلم زبان انگلیسی باید تعدادی معیار و ملاک را در نظر گرفت. این ملاک ها در هر سطحی از تسلط بر زبان انگلیسی می تواند متفاوت باشد. تعدادی از این پارامتر ها عبارتند از:

1.مدرک معتبر:

داشتن مدرکی معتبر در حوزه زبان انگلیسی حداقلی ترین متر و معیتر برای انتخاب معلم است.مدرک دانشگاهی و موسسات مختلف می تواند برای تدریس زبان انگلیسی لازم باشد. داشتن مدرک معتبر شرط لازم تدریس است ولی کافی نیست.

2.داشتن تجربه تدریس:

داشتن تجربه تدریس برای یک معلم مناسب و خوب نیز از شروط حداقلی است. انتخاب شخصی با تجربه به عنوان معلم زبان انگلیسی نیازی به سوال ندارد. شما در کنار کارهای مختلف خود برای یادگیری زبان وقت می گذارید فلذا باید این وقت و هزینه با یک معلم با تجربه پر شود.

3.داشتن علاقه به تدریس:

در بسیاری از موارد افرادی با تجربه موفق در آزمون های بین المللی چون آیلتس مبادرت به تدریس زبان انگلیسی می کنند. لکن تنها مقوله لازم برای شروع تدریس هر رشته و مهارتی داشتن علم آن نیست. علاقه به تدریس در بسیاری از مدرسان و معلمان مفقود است. داشتن علاقه برای یاددهی و یاد دادن باید در شخص معلم موجود باشد.

4.آشنایی به نحوه برخورد با کودکان:

تجربه کار با کودک برای یک معلم در رده سنی کودکان بسیار ضروی است. کودکان بزرگ ترین سرمایه ما می باشند. آنها باید در جایی مطمئن باشند. معلم باید از سطح سواد مناسبی برخودار باشد. برخی کتاب ها از جمله Family and Friends تمامی جوانب و نقاط ضعف و قوت زبان آموز را پوشش و کار معلم را راحت تر می کند.

انتخاب معلم زبان انگلیسی، معیار های یک معلم خوب و مراحب پیشا انتخاب معلم را در یک مقاله مفید و به دور از زیاده گویی برای شما شرح دادیم. برای اطلاعات بیشتر ، خرید کتاب های آموزشگاهی و غیره میتوانید از سایت گالری کتاب آوا دیدن فرمایید .

برچسب‌ها:

آژانس تبلیغاتی فر

دیدگاه‌ها