رایتینگ تافل

دسته‌بندی: دسته‌بندی نشده
تاریخ: 27 آذر 1402
بازدید:
رایتینگ تافل- آوا گستر

توانایی گرفتن قلم به دست و نوشتن و نوشتن، این است مهارت رایتینگ. یکی از باید های آزمون تافل مهارت شما در رایتینگ است. رایتینگ تافل باید در برنامه ریزی روزانه شما در جهت آماده سازی برای آزمون باشد. این مهم یکی از چهار قسمت اصلی نمره شما تشکیل می دهد. شما نمی توانید آن را ندید گرفته و به دنبال جبران نمره آن از بخش های دیگر باشید.

 

ترکیب رایتینگ و آزمون تافل

مهارت نوشتن هر زبانی یکی از اولین مهارت های است که باید فرا گرفت. یادگیری اصولی و کامل از ابتدا و در سنین کودکی شما را از دردسر های دوران بزرگسالی برای تقویت زبان فارغ می کند. با خرید کتاب های Family and Friends کودک خود را از این مشکل در آینده خلاص کنید.
رایتینگ آزمون تافل خود شکل و شمایل خاصی دارد. شما باید بارها پیش از آزمون، نمونه های مشابه آن را دیده و تمرین کنید. آزمون تافل نه به صورت تشریحی بلکه به صورت کامپیوتری برگزار می شود. فلذا شما باید مهارت و توانایی تایپ کردن خود را بالا ببرید. داشتن مهارت کافی در رایتینگ بدون آشنایی با کامپیوتر و تایپ شما را از نمره عالی دور می‌کند.

 

راه های تقویت رایتینگ برای تافل

برای تقویت مهارت رایتینگ برای آزمون تافل، میتوانید از راه های زیر استفاده کنید:
1.مطالعه نمونه سوالات: با مطالعه نمونه سوالات رایتینگ آزمون تافل، با ساختار و نحوه نوشتن مقاله آشنا می‌شوید. می توانید از منابع آزمون تافل موجود در کتابخانه یا منابع آنلاین استفاده کنید.

2.تمرین مداوم: برای بهتر شدن در رایتینگ، تمرین مداوم بسیار مهم است. می‌توانید هر روز به تمرین نوشتن مقاله یا سوالات رایتینگ بپردازید. همچنین می‌توانید از وبسایت ها و منابع آموزشی آنلاین برای تمرین استفاده کنید.

3. بازبینی و ویرایش: بعد از نوشتن مقاله، آن را مرور کنید و اشکالات گرامری و نوشتاری را برطرف کنید. همچنین می توانید مقاله خود را به یک نفر دیگر بدهید تا آن را بازبینی کند و نظراتش را برایتان بیان کند.

4. آشنایی با اصطلاحات تحصیلی: آشنایی با اصطلاحات تخصصی و عبارات تحصیلی می‌تواند بهترین راه برای افزایش امتیاز رایتینگ شما باشد. برای این منظور، می‌توانید از منابع آموزشی مختلفی که به اصطلاحات تحصیلی می‌پردازند استفاده کنید.

5. مشارکت در دوره های آموزشی: شرکت در دوره های آموزشی رایتینگ می‌تواند به شما در تقویت مهارت های نوشتاری کمک کند. این دوره‌ها می توانند به شما نکات و راهکارهایی را برای بهبود رایتینگ آموزش دهند.

6. مطالعه و خواندن: خواندن مقالات، رمان‌ها و مطالب مختلف می‌تواند به شما در تقویت دایره لغات و نوشتاری کمک کند. همچنین می‌توانید از سایت‌ها و وبلاگ‌های آموزشی رایتینگ استفاده کنید.

با تمرین مداوم و استفاده از روش های فوق، مهارت رایتینگ خود را بهبود خواهید بخشید و برای آزمون تافل آماده تر می شوید. رایتینگ تافل مثل هر کدام از سه بخش دیگر آزمون برای شما باید اهمیت یکسانی داشته و در صورت ضعف برای بهبود و در صورت داشتن سطح قابل قبول برای حفظ و همچنان بالا بردن آن تلاش کنید.

 

برچسب‌ها:

آژانس تبلیغاتی فر

دیدگاه‌ها